Categories

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:

  • Bekijk de categorieën in het menu
  • Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen
  • Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, productnaam, omschrijving, enz.

Twijfel je tussen verschillende artikelen, heb je advies nodig bij je aankoop of heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, wij helpen je graag!

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in jullie filiaal?

Als je bij de online bestelling voor de optie 'afhalen in Tegelen' hebt gekozen, dan kan je de bestelling in de meeste gevallen vanaf de eerstvolgende werkdag komen afhalen, mits het product op voorraad is. LET OP! Je ontvangt een afhaalbericht als de bestelling klaarligt. 

Heb je het product diezelfde dag nog nodig, dan kan je het product telefonisch of per e-mail reserveren. Het product wordt dan geheel vrijblijvend voor je klaargelegd in ons filiaal en kan direct worden afgerekend. 

Product reserveren Filiaal Tegelen?
E | Tegelen@g4hair.nl
T | 077 - 32 686 10

Openingstijden:
maandag   :10:00 - 18:00
dinsdag     :10:00 - 18:00
woensdag  :10:00 - 18:00
donderdag :10:00 - 18:00
vrijdag       :10:00 - 18:00
zaterdag    :10:00 - 15:00
zondag      :Gesloten

Adresgegevens:
G4Hair Tegelen
Kaldenkerkerweg 20
5932CV Tegelen
Nederland

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij bestellingen met een netto goederenwaarde tot € 50,- betaald U € 7,50 verzendkosten.
Bij bestellingen met een netto goederenwaarde vanaf €50,- tot € 75,- betaald U € 6,30 verzendkosten.
Bestellingen vanaf een netto goederenwaarde boven € 75,- leveren wij gratis bij u af.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Klarna Afteray
  • Banconact

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?

Natuurlijk! Stuur een e-mail met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen op zoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Zijn de prijzen exclusief of inclusief BTW?

De prijzen staan exclusief BTW en inclusief BTW.

Levertijd en bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar artikelen met een verschillende levertijd in zitten, kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Enkele fabrieken zijn gesloten tijdens de zomer –en kerstperiode. Dit betekent dat er sprake kan zijn van een vertraging in de levering. Bestellingen met daarin producten die wij op voorraad hebben zullen hier uiteraard geen problemen van ondervinden. Uiteraard stellen wij alles in het werk om de bestellingen zo snel mogelijk af te leveren. 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Ik heb een verkeerde/incomplete bestelling ontvangen! Wat nu?

Dat is heel vervelend!

Als u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, dat wil zeggen producten die u niet besteld heeft, dan verzoeken wij u dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons mede te delen. Wij willen je vragen een mail te sturen of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u verder kunnen helpen. Vervolgens kunt u de fout geleverde producten aan ons retourneren. Niet gemelde retourzendingen accepteren wij niet. Direct na ontvangst gaan wij over tot verzending van de juiste producten.

Wanneer uw bestelling niet compleet is, neemt u dan alstublieft ook zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan direct overgaan tot verzending van de ontbrekende producten.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Retourneren

Retour?

Indien u een product retour stuurt, dient u wel een kopie van uw factuur mee te sturen. Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar ons opgestuurd worden, zullen niet door ons worden geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket extra te verzekeren. U bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending.

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij jouw retourzending hebben ontvangen en in behandeling is genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. 

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven. Het is niet mogelijk om hier een andere rekening voor te gebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen is voor eigen rekening. 

Kan ik een artikel retourneren in jullie filiaal?

Ja, dat kan. Neem altijd wel eerst contact op met de klantenservice, zodat een eventueel vervangend artikel alvast voor je klaargelegd kan worden.

Uiteraard is het ook mogelijk het geld terug te krijgen. Helaas kunnen wij dit niet contant verrekenen.

Betalingen die online hebben plaatsgevonden, bijvoorbeeld met iDEAL, worden teruggestort op de rekening waarmee betaald is. 

Mag ik alle artikelen altijd retourneren?

Alle artikelen die in originele staat en verpakking verkeren, mogen binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons worden geretourneerd.

Artikelen die in een gesealde verpakking zijn geleverd, mogen alleen retour als het seal niet verbroken is. Dit geldt bijvoorbeeld voor extensions en Tubes verf.

Mocht het product beschadigd, gebruikt of de verpakking meer beschadigd of gebruikt zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op! Het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen is voor eigen rekening. 

Winkel

Welke betaalmogelijkheden zijn er in de winkel?

Het is in onze winkel mogelijk om contant of per pin te betalen.

Hebben jullie het complete assortiment in de winkel staan?

G4hair.nl heeft een assortiment van ruim 30.000 producten. Wij hebben deze niet allemaal in de winkel staan. Zo hebben wij ook producten de wel in de winkel staan maar niet op www.G4hair.nl

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice!

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Wat is het adres en openingstijden van de winkel?

Adresgegevens Tegelen:
G4Hair Tegelen
Kaldenkerkerweg 20
5932CV Tegelen
Nederland

Openingstijden:
maandag   :10:00 - 18:00
dinsdag     :10:00 - 18:00
woensdag  :10:00 - 18:00
donderdag :10:00 - 18:00
vrijdag      :10:00 - 18:00
zaterdag    :09:00 - 15:00
zondag      :Gesloten

Contact:
E | Tegelen@g4hair.nl
T | 077 - 32 686 10

Zakelijk

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Bent u werkzaam als kapster of heeft u een eigen salon, dan is er een mogelijkheid voor speciale kortingen! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

VIP korting

Doe jij de kappersopleiding? Dan bestaat er de mogelijkheid om VIP korting te ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Overig

Kan ik een onderdeel van een product bestellen?

Mocht u losse onderdelen zoeken voor uw product, dan willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen je dan adviseren. 

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door PostNL. Verzendingen buiten Nederland geschieden door DHL, via de zogenaamde EPS-verzendingen: gegarandeerd snel en betrouwbaar.

Ik zie het product wat ik wil er niet bijstaan, wat nu?

Wij hebben op dit moment 'n aantal artikelen op onze website staan, dit is maar een fractie van wat wij allemaal kunnen leveren. U heeft bij ons de keuze uit een assortiment van ongeveer 30.000 verschillende kappersproducten en aanverwante artikelen dus niet slagen is haast onmogelijk. Mocht het product er niet bijstaan dan kunt contact opnemen met onze klantenservice. Ons assortiment op de website wordt wekelijks uitgebreid.

Contact:
T | 077 - 32 686 10
E | Tegelen@g4hair.nl